13 jul 2016

Byte av faktureringssystem

På grund av att vi precis har bytt faktureringssystem på OKTV, kan det finnas felaktigheter på fakturan. Det gäller främst ändringar av tjänster och abonnemang som inte har blivit rätt. 

Högtryck på kundtjänst

Just nu jobbar vi för högtryck för att hinna med att svara på samtal och att hjälpa kunderna att få rätt på fakturan. Detta kan innebära att vi inte hinner med att ta hand om alla ärendena direkt, utan ber om er förståelse att det kan dröja något. 

Fundering gällande din faktura - gör så här

Har du en fundering eller synpunkt på din faktura, får du gärna maila oss istället för att ringa eller besöka vårt kontor. Då har vi möjlighet att beta av ärendena efter hand. 

  • Maila till info@oktv.se
  • Ange ditt kundnummer och skriv ditt ärende.
  • Vi kontrollerar varje ärende och återkommer till dig, antingen via telefon eller så skickar vi en ny faktura till dig. 

Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att ni har överseende.